معرفی بیمه نامه مسافرتی سامان
در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.
شرایط زیر را تصور کنید :
* شما چمدان را بسته و آماده سفر هستید و به دلیلی مشخص سفر شما لغو میشود.
* بدلیل بیماری و یا حادثهای برای شما یا همراهتان، فوت نزدیکان و یا … مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کردهاید.
* شما در سفر هستید و مشکل پزشکی برای شما ایجاد شده و قادر به پرداخت صورت حساب هزینههای آن نیستید.
* بدلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.
* چمدان خود را در فرودگاه مقصد گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.
* کیف مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.
* شما در سفر هستید و به دلایلی سفر شما کنسل شده و ناچار به بازگشت هستید. اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید. تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.
خطرات تحت پوشش :
1- پرداخت هزینههای پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتی سامان)
2- پرداخت هزینهها در مقصد تا سقف 50000 یورو
3-جبران هزینههای ناشی از وقفه سفر
4 – بیمه سرقت و آتشسوزی منزل در زمان سفر
5 – مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینههای دعاوی
6 – پر داخت هزینههای ناشی از مفقودی چمدانها
7 – هزینههای فوریتهای دندانپزشکی
8 – آمبولانس هوایی (درصورت نیاز)
9 – جبران هزینههای ناشی از کنسلی سفر
در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟
هنگام وقوع حادثه بیمهگزار باید با تماس با یکی از شمارههای یاد شده در بیمه نامههای مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پسازآن، شرکت کمکرسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام میدهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به حساب بیمهگزار و یا به حساب ارگانی که بیمهگزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز میشود و لازم نیست بیمهگزار هزینهای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمکرسان اعزام میشود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینهها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به نشانی: خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی، خیابان سامان، پلاک ۷۵ (شرکت درمانت) مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت میکند.